Kiezen - Reisverslag uit Courmayeur, Italië van Marja en Ed Kokje - WaarBenJij.nu Kiezen - Reisverslag uit Courmayeur, Italië van Marja en Ed Kokje - WaarBenJij.nu

Kiezen

Blijf op de hoogte en volg Marja en Ed

04 September 2012 | Italië, Courmayeur

Soms is kiezen moeilijk, soms ook niet. In de Gite was het makkelijk . Er was namelijk niets te kiezen. Bij het avondeten niet, maar ook bij het ontbijt niet. Er was brood en jam, kersenjam.
Toen we wegreden was het nog licht bewolkt, maar al snel werd het zonnig en redelijk warm. Het 1e stuk door de bossen naar La Fouly was net als gisteren, veel lopen, omhoog en omlaag. Na een heerlijke taart in Fouly stond ons nog een klim te wachten naar de Col de Grand Ferret. 950hm,'fully rideble' en een mooie steile afdaling was beloofd. De 1e helft van de klim was inderdaad te fietsen. Daarna slechts gedeeltelijk. De afdaling was inderdaad steil, maar mooi? We hebben 400hm door sneeuw en modder naar beneden geglibberd. Helaas was het inmiddels ook bewolkt en koud geworden. Na de rifugio Helena rolde het lekker naar Courmayeur.

• 05 September 2012 - 18:47

Marja En Ed Kokje:

Lastig hoor, al die keuzes. En jullie hebben het toch al zo zwaar ;-)

• 05 September 2012 - 19:28

Marjan:

Hoi Ed en
    Nog een fijne fiets ,wandel ,glij tocht gewenst.
    Mooie foto's!!!
    Groeten van Marjan

• 05 September 2012 - 22:12

Rob:

Hallo Ed,
    Zwitserse gastvrijheid niet echt te vergelijken met de Oostenrijkse in de hutten. Tot nu toe vrij veel gewandeld zo te zien. Dan is zo'n fiets toch een lastige rugzak. Maar wel een mooie route.
    Veel plezier nog.
    Groet Rob

• 05 September 2012 - 23:27

Anja:

Hallo Ed,

Ben je toch nog aan het "lang laufen".
    Jammer dat het geen beter parcours is om te fietsen. Ik hoop dat jullie toch nog kunnen genieten van de tour.

• 06 September 2012 - 10:14

Mc Lal:

je krijgt het wel voor je "kiezen"!!!