Rome - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Marja en Ed Kokje - WaarBenJij.nu Rome - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Marja en Ed Kokje - WaarBenJij.nu

Rome

Door: Ed

Blijf op de hoogte en volg Marja en Ed

25 Juni 2014 | Nederland, Gouda

Dinsdagochtend zaten we om 5.00 uur in het shuttle busje naar het vliegveld. Op het vliegveld van San Francisco leek het allemaal nog goed te gaan. We waren dan ook
keurig op tijd in Houston waar we een tussenlanding hadden.
In Houston brak noodweer uit. De startbanen stonden blank. We konden zo niet vertrekken, wat een vertraging van zo'n 3 kwartier opleverde. Eindelijk in Amsterdam aangekomen was er geen terminal op Schiphol beschikbaar. Dat kostte nog eens een kwartier. Vervolgens duurde het wel erg lang voordat onze 2e koffer de lopende band op kwam rollen. Sterker nog, hij kwam helemaal niet. De koffer schijnt vanuit San Francisco via New York naar Rome gestuurd te zijn...
De reis naar Gouda ging wel goed. Het zit er nu dus op.

Bedankt voor jullie reacties. En indien je meer foto's en/of video wilt zien dan er nu op http://www.kokje.eu staan, kom gerust langs. We hebben nog wel even nodig om het een en ander uit te zoeken...

PS. Voor de liefhebbers van cijfertjes:
We hebben 6.969 km afgelegd van het Chicago Airport tot het San Francisco Airport. Daarvan hebben we 6.055 km met de camper gereden, 257 km in shuttle busjes gezeten, 223 km met een Jeep of andere 4x4 afgelegd, 151 km gelopen (exclusief wandelingen in de camper, op de campground, etc.), 138 km gevlogen in een helicopter, 64 km in een metro gereden, 42 km op een ferry gevaren, 20 km in een taxi gezeten, 18 km gefietst en 1 km aan een cable-car gehangen.
Tijdens deze kilometers hebben we 1.804 foto's gemaakt en 11 uur en 36 minuten video gemaakt.

• 26 Juni 2014 - 20:03

Hejo:

Hi komen wij graag bekijken,nemen slaapzak mee,liefs hejo

• 26 Juni 2014 - 20:24

Fenna:

Nou dan vallen onze aantallen foto's in een vakantie nog wel mee ;)
    Maar mooie trip!

groet

• 27 Juni 2014 - 00:24

Toine:

Welkom thuis, weer geweldige ervaringen mogen delen. Zijn natuurlijk benieuwd naar de aanvullende verhalen en beelden.